Apžvelgėme situaciją Lietuvos duomenų centruose ir pamatėme ko trūksta vartotojams. Kadangi dauguma įmonių vis dar tikisi privilioti vartotojus didesniais parametrais, geresniu aptarnavimu ir patogesniu valdymu, mes nusprendėme žengti žingsnį pirmyn ir pasiūlyti tai, ko Lietuvos vartotojai dar neregėjo. Nusprendėme koncentruotis ties prasta infrastruktūra, besaikiu ES lėšų įsisavinimu ir netikėtais nulūžimais.
Jau vien tai, kad esame užsienietiško kapitalo įmonė (kapitalas sukauptas tris metus pešant vištas bei dorojant žuvis Anglijos fabrikuose), rodo, kad mūsų paslaugų lygis smarkiai skiriasi nuo įprastų standartų.
Smagu, kad mūsų darbus pastebi ir įvertina, tad galime pasigirti įvairiais apdovanojimais. Jau trečius metus iš eilės gauname skundai.lt pirmos vietos medalį, o šiemet pirmą kartą buvome įvertinti ir Spamhaus kolektyvo, kuris mums padovanojo nuolatinio DBL kliento ženklelį.
Už Europos Sąjungos paramą įsidiegėme aukščiausios klasės nerūdyjančią serverių aušinimo sistemą, neturinčią analogų Baltijos šalyse.
Nuo pat pradžių nusprendėme, kad kolektyvas yra svarbiausia įmonės grandis. Būtent todėl siekiame, kad bent 90% naujai įdarbintų asmenų nešiotų akinius ir neturėtų asmeninio gyvenimo. Taip visada galime užtikrinti priekaištingą aptarnavimą ir rečiau mokėti algas. Už tai taip pat esame gavę ir metų varovo bei optimalaus įmonės optimizacijos optimizavimo apdovanojimus. Šiuo metu įmonėje dirba 3 pastovūs darbuotojai ir jų nuolat mažėja, o visų darbuotojų sudėtinis IQ yra aukštesnis už vidutinį.